Розкоксування двигуна та очищення клапанів двигуна з безпосереднім упорскуванням палива
У двигунах сучасних автомобілів часто застосовуються системи безпосереднього упорскування палива. У таких систем багато позначень - TSI, FSI, GDI, CGI, GTDi та ін. На відміну від звичайного (розподіленого) упорскування, паливні форсунки впорскують паливо не у впускний колектор, утворюючи паливо-повітряну суміш, а безпосередньо у двигун. Такі системи складніші технологічно, але дозволяють зменшити витрату палива і досягти більш високих екологічних показників, завдяки більш точному дозування кількості палива, що впорскується, і більш повному його згорянню.
Проте є недоліки. Якщо у двигунів з розподіленим упорскуванням, паливо проходить через впускні клапани, змиваючи з них відкладення та охолоджуючи, то при безпосередньому впорскуванні бензин до них не надходить. Клапана гріються сильніше, на них осідає масляний пил із системи вентиляції картерних газів, і поступово наростає «шуба» з масляних відкладень та нагару. Ці відкладення не дають клапанам герметично закриватися, порушується герметичність камери згоряння та погіршується газообмін. Проблеми через це досить явно виявляються вже при пробігу 40 000 км і, якщо вчасно не провести технічне обслуговування, можуть вилитися в дорогий ремонт.
Своєчасне очищення камери згоряння із застосуванням очисника від компанії bluechemGROUP - Pro-Tec Carbon X K1+K2 P4650 дозволяє без глобального розбирання двигуна очистити і клапана.
Pro-Tec Carbon Х складається із двох компонентів. Перший компонент це піна, що очищає, яка розпорошується через свічкові колодязі і розширюючись, заповнює верхню частину камери проникаючи, в т.ч. та у відкриті клапани. Другий компонент - це піногасник, який розріджує піну першого компонента, щоб її можна було легко видалити з двигуна.
Також компанією bluechemGROUP розроблений спеціальний очисник системи впуску повітря дизельних та бензинових двигунів Pro-Tec Triple X PLUS P2241. Він розпилюється безпосередньо у впускний тракт двигуна за допомогою пристрою для очищення системи впорскування палива та системи впуску повітря Clear Flow 34011. Комбінація біологічно активних речовин ефективно видаляє забруднення у всій системі повітряного тракту, дросельної заслінки, впускного та випускного колекторів, рециркуляцією вихлопних газів »клапанів та камери згоряння.
Якщо у Вас двигун з прямим упорскуванням (TSI, FSI, GDI, CGI, GTDi та ін.), то він обов'язково вимагають періодичного очищення. Всі ці системи неминуче засмічуються продуктами розпаду олії, під впливом температур, при згорянні палива і в якийсь момент просто перестають правильно виконувати свої функції. Чим довше Ви відтягуєте неминучість, тим дорожче коштуватиме очищення.
Інтервал для профілактичного очищення таких двигунів – це пробіг 40-50 тисяч кілометрів.
До симптомів краще не доводити. Завжди профілактика дешевша за лікування.
- Присадка в бензин, присадка в дизель. Паливні присадки для автомобіля – огляд.Паливні присадки, що є комплексними хімічними рішеннями, що інтегруються до складу палива з метою його якісного поліпшення та оптимізації роботи двигуна.Присадка в бензин, присадка в дизель. Паливні присадки для автомобіля – огляд.
- Присадка для фільтру сажі. Навіщо і які бувають?Як присадки можуть допомогти у підтримці оптимального стану фільтра сажі, чому він засмічується? Як діють присадки для фільтра сажі. Коли використовувати присадки для фільтру сажі?Присадка для фільтру сажі. Навіщо і які бувають?