Для чого потрібно промивати двигун при заміні масла?
Чи потрібне додаткове промивання для двигуна або достатньо міняти масло, відповідно до рекомендованих заводом-виробником інтервалів і використовувати якісні матеріали?
Практика показує, що в реальних умовах промивання двигуна необхідне. Навіть при своєчасному проведенні ТО та використанні якісного моторного масла, у двигуні неминуче утворюються робочі відкладення.
Причин тому декілька:
- Збільшені інтервали заміни олії. Виробники автомобілів зараз декларують збільшені інтервали заміни моторного масла, викликані найчастіше не новими технологічними рішеннями, а екологічними вимогами, що зростають. Проте, незважаючи на нові технології, навіть сучасні олії втрачають свої властивості в міру роботи в двигуні. Вкрай бажано скоротити інтервал заміни олії у двигуні до 7-10 тисяч км, залежно від умов експлуатації.
- Конструкція двигуна. Це стосується переважно сучасних двигунів. Пов'язано з мініатюризацією поршневих кілець та проточок під них у поршні. Якщо раніше висота кілець могла досягати 2-4 мм, то зараз практично нормою стало 1-1,5 мм і менше. Канали маслостоку кілець і поршнів у нових моторах дуже малі, що ускладнює відтік забруднень і викликає закоксування. Це призводить до того, що нагар значно більшою мірою здатний заклинити кільця в поршні.
- Неякісне паливо – розчинені у паливі смоли поступово утворюють нагар у камері згоряння. Варто зауважити, що двигуни, що працюють на газі, закоксовані набагато менше.
- Часті короткі поїздки - двигун частіше працює на температурі нижче за робочу і відчуває холодні запуски. Максимальне забруднення двигуна відбувається у перші кілька хвилин роботи після запуску двигуна.
- Їзда в пробках, очікування в машині з увімкненим двигуном - двигун працює, але це не йде "в залік" кілометрів міжсервісного інтервалу. Чим більше мотогодин двигун пропрацював на холостому ходу між замінами масла, тим більше масло втратило свої властивості і більше відкладень залишилося в двигуні. Під час роботи двигуна на малих обертах, забруднення твердими відкладеннями камери згоряння відбувається навіть більше, ніж під час роботи під навантаженням. Відбувається так тому, що температура горіння суміші на холостому ходу нижче і тому відкладення, що у ньому утворюються, не можуть вигоріти
Нагар, що накопичується, викликає порушення процесів у двигуні і прискорений знос. Особливо небезпечно т.зв. закоксовування кілець, яке з часом викликає задираки та раковини на дзеркалі циліндра. Також закоксовані кільця сприяють ще більшому утворенню відкладень. Згодом це призводить до того, що без розбирання двигуна не обійтися. З сучасними двигунами нерідко такі випадки вже на пробігу 100-200 тис.км.
Не допустити критичного забруднення двигуна, коли знадобиться ремонт або глобальне чищення з розбиранням, дозволяє профілактичне промивання двигуна при заміні масла із застосуванням спеціальних засобів.
Профілактика завжди дешевша за лікування!
Промивання - розкоксування масляної системи Pro-Tec Engine Flush P1001 та Autoprofi Engine Clean розроблені та виробляються в Німеччині компанією bluechemGROUP. Ефективність продуктів перевірена та підтверджена сертифікаційним центром німецької TÜV. Збільшення та вирівнювання компресії двигуна, зниження викидів, а також безпека застосування – це підтвердили аудитори TÜV Thüringen.
- Присадка в бензин, присадка в дизель. Паливні присадки для автомобіля – огляд.Паливні присадки, що є комплексними хімічними рішеннями, що інтегруються до складу палива з метою його якісного поліпшення та оптимізації роботи двигуна.Присадка в бензин, присадка в дизель. Паливні присадки для автомобіля – огляд.
- Присадка для фільтру сажі. Навіщо і які бувають?Як присадки можуть допомогти у підтримці оптимального стану фільтра сажі, чому він засмічується? Як діють присадки для фільтра сажі. Коли використовувати присадки для фільтру сажі?Присадка для фільтру сажі. Навіщо і які бувають?