Кошик
277 відгуків
Autoprofi_Ukraine офіційний дистриб'ютор
+380 (63) 945-30-20
Кошик
  • Розкоксовування двигуна очищення камери згоряння двигуна - Pro-Tec Carbon X K1+K2 1000 мл

    • В наявності
    • Оптом і в роздріб
    • Код: P4650

    2 220 

    Показати оптові ціни
    +380 (63) 945-30-20
    повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
    У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.
    Розкоксовування двигуна очищення камери згоряння двигуна - Pro-Tec Carbon X K1+K2 1000 мл
    В наявностіРозкоксовування двигуна очищення камери згоряння двигуна - Pro-Tec Carbon X K1+K2 1000 мл
    2 220 
    +380 (63) 945-30-20
    Опис
    Характеристики
    Специфікації
    Інформація для замовлення

    Розкоксовування двигуна очищення камери згоряння двигуна - Pro-Tec Carbon X K1+K2 1000 мл

    Погіршення роботи двигуна (падіння потужності, підвищене споживання палива, збільшення витрати масла), може бути не тільки через знос вузлів:

    Нагар -найчастіша  причина порушення процесів та прискореного зносу.
    Особливо н
    ебезпечно закоксовування кілець, тому що з часом це призводить до задирок і раковин на дзеркалі циліндра і ще більшого утворення відкладень.

    Ознаки закоксівки кілець:

    -підвищена витрата оливи
    -падіння потужності двигуна
    -збільшення витрати палива
    -поява синього відтінку у вихлопних газах

    Сильне закоксування призводить до необхідності ремонту двигуна. Цього можна уникнути, якщо з появою ознак проводити очищення із застосуванням спеціальної хімії.

    Очисник / розкокосовування камери згоряння двигуна Protec Carbon X K1+K2 – це двокомпонентний продукт, розроблений та вироблений у Німеччині компанією Bluechem GROUP (Pro-Tec, Autoprofi, Bluechem). Нагороджений призом інновації Німеччини.

     

    Компонент K1: 
    Очищающа піна - заповнює камеру згоряння й розчиняє все забруднення. Видаляється залишок вуглецю в зоні головки блоку, зокрема клапанів,  поршню зверху і в зоні першого поршневого кільця. Також очищає сідла впускних і випускних клапанів (якщо вони відкриті). 
    Компонент K2: 
    нейтралізатор - викликає хімічну реакцію, яка розріджує очищаючу піну (К1) і поєднує розчинене забруднення для безпечного видалення з камери згорання

    Область застосування: 

    Призначений для всіх бензинових та дизельних двигунів.
    Також може застосовуватися для очищення клапана рециркуляції відпрацьованих газів (EGR клапан) турбокомпресора та системи впуску у знятому та розібраному стані.
    Одного комплекту вистачає на 2-3 обробки двигуна об'ємом 2л.

    Приклади використання:

    Відгуки щодо використання:

    Юрій, Skoda Oktavia 

    Перевага Carbon-X - це піноподібна форма препаратів, яка дозволяє очищувати впускні клапани на моторах з безпосереднім упорскуванням (!)
    Після застосування Carbon-X всі власники зазначили більш приємну чуйність двигуна при прискореннях (обгонах), це саме результат чистки впускних клапанів, попутно дна поршнів і камери згоряння в цілому, очищення поверхні поршней створює умови для більш правильного (розрахункового) сумішоутворення в цих двигунах.

    В'ячеслав, Skoda Oktavia

    Загалом після всіх маніпуляцій з жижами, витрата масла склала ~400 мл за 7600 км, При цьому 6000 км олива майже трималася бадьоро.

    Подивився на 2 проблемних поршню з тієї ендоскопії до промивки. Зараз вигляд по пристойніший і немає слідів "мокрої рідини".

    Микола., BMW 3 series Touring 320D 

    До обробки компресія 1,2,4 циліндрів була в середньому 26-28. Ну а 3й печаль. Циліндр курця — 18.

    Після обробки 30-28-30-30.  Через свічкови колодязі було видно, що поршня блищать як нові.

    Андрій Тоскін, Toyota Vitz.

    Машина раніше бігала на маслі 10W-40, яке категорично не можна лити в цей двигун. Закоксованість двигуна за 10-ти бальною шкалою— 6.5 — 7.

    Pro-Tec дуже здивував. Правда. Інструментальні виміри показали, що витоки в третьому циліндрі знизилися, компресія вирівнялася і опустилася до нормальних значень. Ну і гумки... Тут протек був до них дуже толерантен як справжній європеєць.

    Продукт від Протек дуже сподобався. Зручний у роботі. Комплекта вистачить на 3 двигуни об'ємом до 1.5 літра.

    Спосіб використання:

    Сarbon X K1+K2 слід використовувати перед заміною масла.
    Компонент K1 і K2 потрібно добре потрясти протягом 20-30 секунд перед використанням.

    Зніміть свічки запалювання або форсунки і вставте зонд Компонента К1 у камеру згорання через відкриту дірку. Пена розширюється в об’ємі і досягає впускних і випускних каналах (якщо вони відкриті). 
    Розпорошуйте K1 з інтервалами (близько 3 секунд за інтервалом), тому що піна розширюється дуже швидко. 
    Зупиніть процес, як тільки піна почне виходити з отвору. 
    Залиште на 20 хвилин.

    Через 20 хвилин після застосування К1, вставте зонд К2 і через цей же отвір, щедро подавайте компонент К2, зачекайте реакціїю з піною K1 (розрідження і зв'язування розчиннених забруднень, близько 4-5 хвилин). Якщо необхідно, розпиляйте кілька разів. 
    Екстракт емульсії вилучите з камери згорання за допомогою Carbon X Екстрактора або вакуумного відсосу. Повторіть процедуру для важких забруднень.

    Після завершення процесу очищення та перед встановленням розібраних компонентів (свічка запалювання або форсунка), прокрутіть двигун стартером вхолосту 2-3 рази, по 5-10 секунд, щоб видалити будь-які залишки. Ми рекомендуємо накрити отвори від свічки запалювання або форсунки чистим папером, який добре вбере залишок бруду і запобігатиме забруднення моторного відсіку.

    Проведіть заміну масла і масляного фільтра. 
    Для кращого очищення при заміні олії бажано застосувати Очисник двигуна Autoprofiline Engine Clean 250мл https://autoprofishop.prom.ua/p1056330531-ochistitel-dvigatelya-autoprofiline.html

    Не піддавайте виріб впливу гарячих частин двигуна – вогненебезпечно!

    Скільки разів потрібно застосовувати продукт? 

    Як правило, потрібно лише одне використання на циліндр. У разі крайньої карбонізації процес слід повторити. Для оптимального очищення клапанів і сідел клапанів встановіть їх в нахлест так, щоб піна могла досягати всіх поверхонь.

    Яка повинна бути температура двигуна?

    Carbon X потребує тепла для оптимальної реакції. Якщо двигун холодний, запустіть і дайте йому попрацювати 10 хвилин.

     

     

    Основні атрибути
    ВиробникPro-Tec
    Країна виробникНімеччина
    Об`єм1000 мл
    Користувальницькі характеристики
    ПризначенняУніверсальна
    ТипПромивання, очищувачі
    • Ціна: 2 220 

    Наскільки вам зручно на сайті?

    Розповісти Feedback form banner