
Розкоксовування двигуна очищення камери згоряння двигуна - Pro-Tec Carbon X K1+K2 1000 мл
- Готово до відправки
- Оптом і в роздріб
- Код: P4650
2 686 ₴
2 417,40 ₴
Показати оптові ціниРозкоксовування двигуна очищення камери згоряння двигуна - Pro-Tec Carbon X K1+K2 1000 мл
Погіршення роботи двигуна (падіння потужності, підвищене споживання палива, збільшення витрати масла), може бути не тільки через знос вузлів:
Нагар -найчастіша причина порушення процесів та прискореного зносу.
Особливо небезпечно закоксовування кілець, тому що з часом це призводить до задирок і раковин на дзеркалі циліндра і ще більшого утворення відкладень.
Ознаки закоксівки кілець:
- підвищена витрата оливи
- падіння потужності двигуна
- збільшення витрати палива
- поява синього відтінку у вихлопних газах
Сильне закоксування призводить до необхідності ремонту двигуна. Цього можна уникнути, якщо з появою ознак проводити очищення із застосуванням спеціальної хімії.
Очисник / розкокосовування камери згоряння двигуна Protec Carbon X K1+K2 – це двокомпонентний продукт, розроблений та вироблений у Німеччині компанією Bluechem GROUP (Pro-Tec, Autoprofi, Bluechem). Нагороджений призом інновації Німеччини.
Компонент K1:
Очищающа піна - заповнює камеру згоряння й розчиняє все забруднення. Видаляється залишок вуглецю в зоні головки блоку, зокрема клапанів, поршню зверху і в зоні першого поршневого кільця. Також очищає сідла впускних і випускних клапанів (якщо вони відкриті).
Компонент K2:
нейтралізатор - викликає хімічну реакцію, яка розріджує очищаючу піну (К1) і поєднує розчинене забруднення для безпечного видалення з камери згорання
Область застосування:
Призначений для всіх бензинових та дизельних двигунів.
Також може застосовуватися для очищення клапана рециркуляції відпрацьованих газів (EGR клапан) турбокомпресора та системи впуску у знятому та розібраному стані.
Одного комплекту вистачає на 2-3 обробки двигуна об'ємом 2л.
Приклади використання:
Спосіб використання:
- Сarbon X K1+K2 слід використовувати перед заміною масла.
- Компонент K1 і K2 потрібно добре потрясти протягом 20-30 секунд перед використанням.
- Зніміть свічки запалювання або форсунки і вставте зонд Компонента К1 у камеру згорання через відкриту дірку. Пена розширюється в об’ємі і досягає впускних і випускних каналах (якщо вони відкриті).
- Розпорошуйте K1 з інтервалами (близько 3 секунд за інтервалом), тому що піна розширюється дуже швидко.
- Зупиніть процес, як тільки піна почне виходити з отвору.
- Залиште на 20 хвилин.
- Через 20 хвилин після застосування К1, вставте зонд К2 і через цей же отвір, щедро подавайте компонент К2, зачекайте реакціїю з піною K1 (розрідження і зв'язування розчиннених забруднень, близько 4-5 хвилин). Якщо необхідно, розпиляйте кілька разів.
- Екстракт емульсії вилучите з камери згорання за допомогою Carbon X Екстрактора або вакуумного відсосу. Повторіть процедуру для важких забруднень.
- Після завершення процесу очищення та перед встановленням розібраних компонентів (свічка запалювання або форсунка), прокрутіть двигун стартером вхолосту 2-3 рази, по 5-10 секунд, щоб видалити будь-які залишки. Ми рекомендуємо накрити отвори від свічки запалювання або форсунки чистим папером, який добре вбере залишок бруду і запобігатиме забруднення моторного відсіку.
- Проведіть заміну масла і масляного фільтра.
- Для кращого очищення при заміні олії бажано застосувати Очисник двигуна Autoprofiline Engine Clean 250мл https://autoprofishop.prom.ua/p1056330531-ochistitel-dvigatelya-autoprofiline.html
Не піддавайте виріб впливу гарячих частин двигуна – вогненебезпечно!
Скільки разів потрібно застосовувати продукт?
Як правило, потрібно лише одне використання на циліндр. У разі крайньої карбонізації процес слід повторити. Для оптимального очищення клапанів і сідел клапанів встановіть їх в нахлест так, щоб піна могла досягати всіх поверхонь.
Яка повинна бути температура двигуна?
Carbon X потребує тепла для оптимальної реакції. Якщо двигун холодний, запустіть і дайте йому попрацювати 10 хвилин.
Відгуки щодо використання:
Юрій, Skoda Oktavia
Перевага Carbon-X - це піноподібна форма препаратів, яка дозволяє очищувати впускні клапани на моторах з безпосереднім упорскуванням (!)
Після застосування Carbon-X всі власники зазначили більш приємну чуйність двигуна при прискореннях (обгонах), це саме результат чистки впускних клапанів, попутно дна поршнів і камери згоряння в цілому, очищення поверхні поршней створює умови для більш правильного (розрахункового) сумішоутворення в цих двигунах.
В'ячеслав, Skoda Oktavia
Загалом після всіх маніпуляцій з жижами, витрата масла склала ~400 мл за 7600 км, При цьому 6000 км олива майже трималася бадьоро.
Подивився на 2 проблемних поршню з тієї ендоскопії до промивки. Зараз вигляд по пристойніший і немає слідів "мокрої рідини".
Микола., BMW 3 series Touring 320D
До обробки компресія 1,2,4 циліндрів була в середньому 26-28. Ну а 3й печаль. Циліндр курця — 18.
Після обробки 30-28-30-30. Через свічкови колодязі було видно, що поршня блищать як нові.
Андрій Тоскін, Toyota Vitz.
Машина раніше бігала на маслі 10W-40, яке категорично не можна лити в цей двигун. Закоксованість двигуна за 10-ти бальною шкалою— 6.5 — 7.
Pro-Tec дуже здивував. Правда. Інструментальні виміри показали, що витоки в третьому циліндрі знизилися, компресія вирівнялася і опустилася до нормальних значень. Ну і гумки... Тут протек був до них дуже толерантен як справжній європеєць.
Продукт від Протек дуже сподобався. Зручний у роботі. Комплекта вистачить на 3 двигуни об'ємом до 1.5 літра.
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Pro-Tec |
Країна виробник | Німеччина |
Об`єм | 1000 мл |
Користувальницькі характеристики | |
Тип | Промивання, очищувачі |
Призначення | Універсальна |
- Ціна: 2 417,40 ₴