Кошик
311 відгуків
Autoprofi_Ukraine - офіційний імпортер Bluechemgroup
+380 (63) 945-30-20
Кошик

Розкоксування двигуна. Що це таке та навіщо?

Розкоксування двигуна. Що це таке та навіщо?

Закоксовування двигуна - це процес накопичення залишків мастила та продуктів згоряння палива в циліндро поршневій групі двигуна внутрішнього згоряння.
Як правило утворення коксових відкладень, більшою мірою, відбувається в поршневих канавках, що призводить до втрати рухливості поршневих кілець і неповного їх прилягання до стінок циліндра, що в свою чергу призводить до втрати компресії, падіння потужності та підвищеної витрати палива та масла. Двигун починає працювати ненормально, може диміти, з'являється шум, викликаний биттям через збільшені зазори між кільцями та циліндром, що в кінцевому підсумку призводить до необхідності проведення ремонту.

Які ознаки закоксування двигуна, на що слід звернути увагу?

Закоксування двигуна - це процес, який відбувається поступово і, на жаль, симптоми не завжди виявляються відразу. Ось деякі ознаки, на які потрібно звертати увагу, щоб визначити початок процесу закоксування двигуна:

  1. Втрата потужності двигуна.
  2. Збільшення витрат палива.
  3. Невірна, нерівномірна робота двигуна на холостом ходу. Це може виявлятися у вигляді тремтіння або трясіння двигуна.
  4. Викиди чорного диму із вихлопної системи. Це відбувається через неповне згоряння палива у циліндрах двигуна.
  5. Падіння тиску масла, що призводить до підвищення тертя між деталями двигуна.
  6. Нові шуми в двигуні: коли двигун починає закоксовуватися, він може подавати незвичайні звуки, такі як стукіт, скрегіт або тріск.

Якщо ви помітили одну або кілька ознак, вам слід звернутися до професіоналів для діагностики та вирішення проблем. Чим раніше ви виявите закоксування двигуна, тим кращі шанси на успішне відновлення його працездатності та усунення серйозних пошкоджень.

Щоб уникнути закоксування двигуна, необхідно стежити за рівнем і якістю масла в двигуні, регулярно міняти масло та фільтри, намагатися не допускати перевантаження двигуна, його перегріву.

Що ж робити, якщо двигун все ж таки закоксувався?

Першим етапом рекомендується звернутися до кваліфікованого автомеханіка щодо діагностики.
Наступні дії залежать від ступеня пошкодження двигуна, якщо вони відбулися і закоксовування.
При виявлених пошкодженнях циліндро поршневої групи, описаних вище, швидше за все буде необхіден ремонт двигуна. Якщо ж видимих пошкоджень немає, відновити двигун можна бюджетнішим способом, не вдаючись до дорогого ремонту, використовуючи сучасну автомобільну хімію - Pro-Tec Carbon X.

Pro-Tec Carbon X – інноваційний продукт компанії Bluechem GROUP (Німеччина).

Складається з двох компонентів (у двох балонах) К1 та К2.

Компонент К1 - безпосередньо очищений пінний склад, який заповнює камеру згоряння та видаляє коксові відкладення в камері, в зоні головки блоку циліндрів, в зоні першого поршневого кільця, очищає сідла впускних та випускних клапанів.
Компонент К2 – нейтралізатор, завдання якого пов'язати розчинені забруднення з камерою для подальшого видалення.

Як застосовувати?

Склад необхідно використовувати тільки перед заміною моторного масла!

Перед початком використання складів, балони необхідно активно струснути.
Послідовність дій:

  • Зняти свічки запалювання чи форсунки
  • Через отвір, використовуючи зонд, розпорошити компонент K1 в камеру згоряння. Розпорошувати необхідно з інтервалами, оскільки піна розширюється дуже швидко. Як тільки піна повністю заповнить камеру згоряння і почне виходити назовні, припинити процес і залишити на 20-30 хв. Повторити для інших камер.
  • Після закінчення зазначеного вище часу розпорошити в камери згоряння компонент К2. Дочекатися реакції (близько 5 хв), коли нейтралізатор переведе в рідкий стан пінний склад і зв'яже розчинені відкладення. Можна розпорошити кілька разів, за потреби.
  • Видалити екстракт, що утворився, з камери згоряння вакуумним відсмоктувачем.
  • При сильному забрудненні процедуру можна повторити.
  • Після закінчення очищення, перш ніж приступити до встановлення знятих деталей, необхідно прокрутити двигун стартером вхолосту, щоб максимально видалити з камери продукти очищення. При прокручуванні стартером рекомендується накрити отвори камер паперовим рушником або ганчіркою.
  • Встановіть зняті деталі, та здійсніть заміну моторного масла та фільтра відповідно до звичайного регламенту дій.

Для посилення ефекту очищення камери згоряння рекомендується використовувати перед заміною масла - засіб для промивання та розкоксування двигуна Pro-Tec Engine Flush P1001 EF, 375 мл. Це дозволить також очистити нижню камеру згоряння та зону нижнього кільця.

Детальний опис продукту Pro-Tec Carbon X K1+K2 1000 мл можна подивитися тут:
https://autoprofishop.in.ua/ua/p756385585-raskoksovka-dvigatelya-ochistka.html 
Pro-Tec Engine Flush P1001 EF:  https://autoprofishop.in.ua/ua/p1279239803-sredstvo-dlya-promyvki.html 
Продукти в наборі тут:
https://autoprofishop.in.ua/ua/p1579787987-komplekt-dlya-polnoj.html 
 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner